reklama

Prvá Láska.

Hnedovlasé  dievčatko ukradlo mi srdiečko, pekné vlásky, kúsok nehy bol som chorý, ťažko veriť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

V prsteni som lásku schoval zmrzlinou ju

pomaloval.

Chcel som vidieť kúsok sveta,

stačila však jedna veta.

Nevedel som čo mám robiť

mal som proste divný pocit.

A tak časom pomaly

spomienky len ostali.

Láska mi už nedá viac,

často pozriem na mesiac. 

Ak keď túlam, hľadám tvár

čo sa Tvojej podobá.

Nikdy mi však nenahradí

letmý pohľad Tvojich dlaní.

Pre tú krásku nádhernú

všetky ruže odkvitnú.

- nevedia čo je milovať, nevedia svoje srdce dať ...

Ľubomír Šrol

Ľubomír Šrol

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

veselý, často usmiaty (okrem rána keď treba vstávať)snivam, no stojím pevne na zemi Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéTvorba

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu